Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majorka
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 20:54, 24 Kwi 2006 Temat postu: Cross :) |
|
|
Wiec sprawa wyglada tak... Czy ktos z Was jezdzil albo posiada crossa Yamahe WR? Moj facet jako drugie moto chce wlasnie crossa, ogladal takiego, ogolnie to fajnie sie na nim smiga, tylko ze zastanawia sie bo to cudo ma pojemnosc 125ccm. Jesli ktos siedzi troche w crossach to niech da cynk czy z taka pojemnoscia da sie juz fajnie posmigac po jakichs polach albo lasach. Pozdroo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sylwo
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany: Śro 12:30, 26 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
im mniejszy silnik w motocyklu tym mniej trwały.
tak mi sie wydaje.
jeździłem troche w terenie ale 600 i 750. troche ciężkie ale do
amatorki sie nadają.
najlepszym rozwiązaniem byłaby 250 bądź 400.
125 na crosa to moim zdanie zdecydowanie za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
.
Gość
|
Wysłany: Nie 16:23, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
z tego co czytalem to crossy 125 to sa sprzety hardcorowe, do ktorych trzeba juz niekiepskich umiejetnosci zeby umiec je wykorzystac i w prawdziwym terenie raczej napewno biga objezdzaja bez problemu, z tym ze trzeba umiec je wykorzystac. Takie suzuki rm 125 ma ponad 30 koni,cos ok 40 a wazy z 90 kg, to juz nie jest sprzet dla leszcza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
xevada
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Nie 23:39, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Wspomniany rm125 w zaleznosci od rocznika ma w okolicach 40KM. Tak sie sklada ze jestem w posiadaniu rocznika '96 o mocy 42KM. RM nalezy do klasy FULL CROSS - czyli posiada tylko to co niezbedne do jazdy (zadnych siwatel, przelacznikow,rozrusznikow,dozownikow etc) w ten sposob zredukowana waga motyckla wynosi 87kg. W tym wypadku stosunek KM/KG wynoski 0,48 KM/kg. Mozna latwo policzyc ze nie odbiega od zbytnio od sportowych szesetek:)
tak wiec gwarantuje ze na pocztatek nie wykorzystasz pelnych molziwosci 125cm. Inna kwetsia jest sprawa poginania w terenie. Tam troszke inaczej odczuwasz predkosc a adrenaliona troszke szybciej sie podnosi:) Pozatym dwusuwy maja to do siebie ze obroty oddaja bardziej na gorze niz na dole, poprostu jak wkrecasz go na obroty czujesz te wscieklizne:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sylwo
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany: Pon 14:37, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Xevada damy ci znać kiedy będziemy śmigać na lajtowym torze crosowym
w Chabielicach, chętnie zobacze te 125 w akcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majorka
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 17:32, 10 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Hehe....u nas sprawa rozwiązana - nie ma crossa, jest za to quad =)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sylwo
Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
|
Wysłany: Wto 12:59, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Majorka napisał: | Hehe....u nas sprawa rozwiązana - nie ma crossa, jest za to quad =) |
no to koleżanko dawaj foty sprzęta i opowiadaj jak sie tym jeździ,
bo ja nie miałem przyjemności śmigać quadem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majorka
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 13:31, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Quad to Conqueror, 250ccm, wg mnie jak na poczatkowe jazdy to nawet troche za duzy ale co sie bede wtracac ogolnie to trzeba miec do niego duzo sil, zwlaszcza w terenie typu lasy, korzenie, pagorki itp. bo bardzo mocno trzeba kierownice trzymac, inaczej szybko wyrwie ) jak sie czlowiek troche z tym potworem oswoi to napewno bedzie duza przyjemnosc z jazdy =) a foty moge wrzucic po weekendzie, tylko ze ktos musi mi powiedziec jak to sie robi, bo nie umiem ;PP
Pozdroo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|